گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

میلیچ: عاشق هواداران استقلال هستم

  • کد خبر: ۴۷۴۶۳
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
میلیچ: عاشق هواداران استقلال هستم
هرویه میلیچ برای بازگشت به استقلال لحظه شماری می‌کند. صحبت‌های اخیر مدیران استقلال به کلی نظر او را نسبت به جدایی تغییر داده و این بازیکن منتظر فرصتی ایدئال است تا به ایران بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرویه میلیچ برای بازگشت به ایران لحظه شماری می‌کند. او که این روزها در کرواسی حضور دارد می گوید: «من به خاطر بیماری پدرم مجبور شدم چند روز بیشتر در زادگاهم بمانم. اما این به معنی تمرین نکردن نیست. قطعا تمرینات اختصاصی را دنبال خواهم کرد.»

هافبک-مدافع استقلال در ادامه صحبت‌های خود به بازگشت خود به استقلال اشاره کرد: «من از بدقولی‌های باشگاه ناراحت بودم برای همین از بند جدایی استفاده کردم و خواستار فسخ قرارداد شدم اما در روزهای گذشته مدیران استقلال پیگیر بازگشتم بودند و تماس‌های مکرری برای بازگشت من داشتند. آن‌ها به من گفتند مطالباتت پرداخت خواهد شد. طبق قولی که دادند بعد از برگشت قرار است مبالغی که از قراردادم مانده به حسابم واریز شود. من در صحبت‌های خودم با مدیران استقلال فهمیدم که صداقت وجود دارد برای همین تصمیم گرفتم برگردم. من عاشق هوادارن استقلال هستم و دوست دارم هرچه زودتر با آن‌ها ملاقات کنم. هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و من دوست دارم اگر شرایط مهیا بود در سال‌های آینده نیز بازیکن استقلال باشم و در این تیم بمانم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->